zondag 22 februari 2015

Muziek in Bali. (16/02 - 22/02)

De dinsdag ben ik iets gaan drinken met Sancita, hiervoor zijn we eerst op restaurant geweest. En ik heb het gevonden! Een goeie tuna steak kost hier slechts 5 euro, ik eet nu iedere week eens een tuna steak. In heel mijn Bali avontuur ga ik ook zelden naar hetzelfde restaurant, zo leer ik de verschillen eens kennen. Heb dus al veel verschillende dingen geproefd inclusief de goedkoopste maaltijd (0,40 euro) dit is wel echt geen aanrader! Wat ik wel al heb opgemerkt is dat de restauranten hier behoorlijk leeg zijn, meestal zit ik alleen...

0,40 euro maaltijd











5 euro maaltijd












Na het eten zijn we dus naar de bar geweest in Sanur, daar heb ik Sarah (Amerikaanse studente) en Okky (Javanees) leren kennen. Okky is zelf ook muzikant en je zal lezen dat ik ook naar zijn concert ben gegaan. We hebben wat cocktails gedronken, geluisterd naar het live optraden, genre jazz jam. Een van de spelers was toevallig jarig, en het is de gewoonte dat er altijd gedeeld wordt hier dus hebben we allemaal kunnen meegenieten van de taart. het was een gezellige avond! 


 









De zaterdagavond zijn we dus naar het concert van Okky gegaan, dit was echt inorde! De entree was 3 euro maar het was een mooie zaal, goedkope drank, toffe sfeer en chillax zetels. De muziek was ook vrij cool, Enkele zelfgemaakte instrumenten zaten ertussen (heel vreemd), en een paar leuke bands die verschillende soorten genre's brengen. Het was een mengeling van indonesische muziek met klassiekers en beetje eigen inbreng. Zeer leuke avond en veel nieuwe mensen leren kennen!










Geen opmerkingen:

Een reactie posten