woensdag 4 februari 2015

Beste vrienden en vriendinnen

Zoals vele al weten vertrek ik dus naar Bali, hier doe ik mijn 11 weken stage in de plaats van in Belgiƫ. Dit is ongetwijfeld een once-in-a-lifetime experience en daarom doe ik het ook.
Ik Vertrek donderdag 05/02/2015 en ben terug op 15/05/2015. De tijd hiertussen is kop 100 dagen. In die tijd zal ik dus mijn 11 weken stage doorlopen , 2 weken vakantie in de paasvakantie omdat mijn vriendin achterkomt en de laatste 2 weken zijn ook nog vakantie om het naburig eiland Lombok te verkennen.
Ik zal proberen om wekelijks iets te schrijven op deze Blog, ik zie wel hoe het loopt. Foto's zal ik ook dikwijls posten zodat jullie een beetje een idee hebben hoe het daar is... Voel jullie vrij om vragen te stellen, men skype te vragen of andere zaken, ik zal zeker antwoorden :)
Groeten,
Thomas

Geen opmerkingen:

Een reactie posten